maanantai 26. maaliskuuta 2012

Viikonloppu

Oltiin ukon kanssa viime viikonloppu lomalla. Kaksin.
Hotellihuoneessa odotti kiva yllätys. Siskoni oli järjestänyt sinne meille viestin ja naposteltavaa. :)

Lisäksi viikonloppu sisälsi ravintoloita, kylpemistä, hotelliaamiaisia.

Kahviloita

Ostoksia, lapsille ja aikuisille


Mutta paras hetki oli kuitenkin tämä:

Ja pikkumiehen ujostelu sekä iloinen ilme toivotuista tuliaisista: mansikkakakku ja legoja. :) <3

Minulla on vielä paljon parantamisen varaa tossa lomailussa. Oli kiire aamupalalle, jotta ehtii kauppoihin, jotta ehtii kylpemään, jotta ehtii syömään, jotta ehtii ajoissa nukkumaan, jotta taas jaksaa nousta aamupalalle...missä oli rento lomafiilis?? Ehkä jos mennään jatkossa useammin lomalle kuin kerran kolmessa vuodessa, niin minäkin opin. :)

9 kommenttia:

  1. Voi kun vaikutti kivalta lomalta! Ihanaa, kun pääsitte kahdestaan rentoutumaan. Meidänkin varmaan pitäis miehen kanssa uskaltaa lähteä joskus kahdestaan johonkin. Tuntuu vaan mahdottomalta tällä hetkellä. Poika huutaa heti, jos on isin tai vaikka mummun kanssa hetken, kun käyn ovi kiinni vessassa :D Kyllä me kesällä aiotaan sentään asuntomessuille lähteä kahdestaan ja jättää poika päiväksi mummulaan. Jos oikein repäistään, niin ehkä ollaan yökin jossain. Pakkohan pojan on reipastua ja pärjätä muidenkin kuin minun kanssa.

    VastaaPoista
  2. Mun oli sikäli helppo lähteä, että molemmat lapset tykkää mummusta kauheasti eikä sillä tavalla ikävöi. Vaikka oli ne molemmat tosi iloisia kun sai meidät takas kotiin. Mut näin mä silti ekan yön lomalla painajaisia että olin kadottanut lapset johonkin enkä löytänyt niitä. :D Hyvä suunnitelma että meette kaksin johonkin, kannatan! :)

    VastaaPoista
  3. Siis mitkä silmät teidän kuopuksella onkaan!
    Loma, ah! Näytti loistavalta.
    Mulla kanssa on pari päivää minilomaa pääsiäisen tienoilla. Maiseman vaihdos tekee välillä vaan niin hyvää. :)
    Iloa kevääseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PS miksi ihmeessä en saa omassa luettelossani tätä sun blogia näkymään muuna kuin pisteenä. Oon yrittänyt jo useampaan otteeseen... Ehkä en vaan osaa.

      Poista
    2. Etkö vieläkään saa? Mulla oli pitkään sellanen "asetus" että oli tollanen ongelma, mut nyt pitäis kyllä jo näkyä normaalisti blogin nimi. Viitikkö kokeilla vielä ja kertoa mulle jos ei onnistu?

      Poista
    3. No nyt sain! (Kehtaanko kertoa, että vika oli jälleen mun tietoteknisissä taidoissa. Mä nimittäin yritin poistaa ja lisätä, mutten tajunnut tallentaa siinä välissä... Nyt kun kokeilin tallentaa poiston ja sitten laittaa uuden niin toimi. Ihan loogista, ei vaan tullu mieleen ;)

      Poista
  4. Miellyn sun lomalaukkuun! Ihana! Ja kivat uudet yläpalkkikuvat tai mikä niiden virallinen nimi onkaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin miellyin heti kovasti! Ja tuumasin että kai kaikilla itseään arvostavilla naisilla pitää olla yksi CLUTCH! :D

      Poista
  5. Tunnustus sulle mun blogissa :)

    VastaaPoista